HTML

Utolsó kommentek

Címkék

boot (1) dbox2 (4) drtic (2) enigma (2) felirat (2) forgatás (2) ftp (1) hiba (1) howto (2) java (1) nfs (1) probléma (1) ss2 (1) strong (1) telnet (1)

PB-Enigma skin-ek.

2008.01.07. 13:24 :: peetr04

Sziasztok!

    Nekem mindig is problémát okozott a skinek kiválasztásánál, hogy melyiket töltsem le. A legnagyobb baj, hogy nem találtam meg sehol, hogy melyik, hogyan néz ki. Sőt volt , olyan, hogy egy letöltött skin feltelepítése után behalt a bootolásnál a box. Így nem is nagyon szeretek szórakozgatni vele.

Most, hogy fennt van a 6os enigma gondoltam nekiállok  végignézem és le is mentem őket, hogy tudjam milyen lehetőségek vannak. Hátha találok szebbet, jobbat mint a default Validation02.

Nézzük meg milyen skineket tudunk letölteni az Update-szerverről.

 Validation02       
  Black Pearl 3.0  
 
  Nemesis PBE    
  Asha 191    
     

Folyt. köv.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mydbox2.blog.hu/api/trackback/id/tr53288107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unixuser 2008.02.28. 08:38:12

Hello!
Van 2 darab NOKIA dbox 2-m

1 amd és egy intel chipes
Mind kettőn betanova 2.02a sw van.
A kérdésem az lenne ,hogy hogyan tudok a boxokra új sw-t tenni?milyen progi kell hozzá?
A készülék jelenleg csak németül tud és nincs sehol hálózati beállítás ahol az IP-t meg tudnám adni.
Totál kezdő vagyok a DBOXban.
Lécci segítsetek!
Köszi!

dezsi001 2008.12.27. 18:24:27

Hali.
Ezeket a skin-eket honnan lehet letölteni? Illetve hogy lehet beállítani hogy menjen a magyar EPG? vagy az skin függő? Engem igazából az érdekelne hogy hogy lehet beállítani a magyar EPG-t?
Előre is köszi.
Üdv. dezsi
süti beállítások módosítása