HTML

Utolsó kommentek

Címkék

boot (1) dbox2 (4) drtic (2) enigma (2) felirat (2) forgatás (2) ftp (1) hiba (1) howto (2) java (1) nfs (1) probléma (1) ss2 (1) strong (1) telnet (1)

Új év, új image! PB-ENIGMA v6.0.1

2008.01.06. 20:10 :: peetr04

Sziasztok!

Az ünnepek alatt sunyiban elkészült a PB-ENIGMA 6-os verziója. Már csak azt vettem észre, hogy az update-rendszer nem frissít, hanem közli velem, hogy ugyan már mit akarok! Az update-rendszer csak a 6-os verzióval működik.

Na mindegy vártam egy picit a flasheléssel mert kiváncsi voltam a reakciókra. Tegnap felrakták a javításokat, így neki mertem állni a frissítésnek.

Újdonságok:
 - Átdolgozták az egész forrást a sebesség és stabilitás növekedése érdekében.
 - A menuket ikonosították, azaz kis képek jelennek meg a menüpontok előtt.
 - Az ikonok testreszabhatóak a /var/share/tuxbox/enigma/pictures/pb-icons/ mappában.
 - Gyorsgombok a pluginok használatához.
 - Online telepítéskor letöltés után még egyszer megerősítést kér a telepítéshez a biztonság érdekében.
 - Új menüpont az Extra menüben (hosszú kék gombnál). A neve "Hardver információk". Itt megtudhatod milyen boxod van stb.

Amit még észrevettem, hogy új boot kép van. Néhány plugin,  játék nem működik, mert valami lib hibája van. Gondolom majd fordítanak újakat.

Egyenlőre ennyi.

2 komment

Címkék: enigma

A bejegyzés trackback címe:

https://mydbox2.blog.hu/api/trackback/id/tr18287359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcika10 2008.09.12. 01:42:37

szia! segítségedet szeretném kérni. felraktam, ezt a verziót. kézi frissítéssel. a frissítés a box szerint sikeres volt. miutan megnyomtam az ok gombot. utanna azt irta hogy inditsam ujra boxot és majd kövessem az utasításokat. nos ez is megtörtént. ujra indítottam a boxot. de most jön a hiba. úgy ahogy eddig a kis kijelző elkezdett dolgozni. az elején a szokásos kép. majd utánna

loading kerner.....
majd ez eltünt.
nagy semmi. és lekapcsolt a beltéri,
kérdem én. van valami ötlet a javítására?
csak mert nemszeretném hogy ha kukába végződné. meg nehezen is hiszem el hogy nem lehet helyre hozni.. itt egy kis video a boxom müködésérül frissítés után. kommenteket várok, a nagy boxosok tol.
üdv.
djmarci.extra.hu/ez.avi

ez a kis avi a box müködésröl szol.

marcika10 2008.09.12. 18:50:26

már megoldottam. minden faja! de vissza raktam az 5.nullat. mert nem mindegy hogy milyet rakok fel....... inkabb igy hagyom. üdv. mindenkinek uzenem hogy aki ezzel kisérletezik,. hogy szásszor gondolja meg. mert nagyon elkurhatja.......
süti beállítások módosítása